חיזוי מגמות עתיד

העתיד שלכם הוא המשימה שלנו

אנחנו עוסקים במתן שירותי ייעוץ בתחומים הקשורים למיפוי, ניתוח וחיזוי מגמות עתידיות. כבר שני עשורים שאנחנו מעניקים שירותים לחברות הגדולות בישראל, על פי המתודולוגיות המקובלות בעולם ועל פי צרכי העולם המשובש. שירותים אלה מהווים, בין היתר, בסיס לתהליכי אסטרטגיה עסקית, חדשנות ופיתוח בחברות ובארגונים ומסייעים להם להיערך לעתיד.

המטרה שלנו היא לאפשר לכם לצמוח ולהתפתח בעולם משובש. כדי שזה יקרה, אנחנו משרטטים עבור ארגונים גדולים את מגמות העתיד שעשויות להשפיע על העסק שלכםן בעתיד הנראה לעין.

המטרה שלנו היא לאפשר לכם לצמוח ולהתפתח בעולם משובש.

כדי שזה יקרה, אנחנו משרטטים עבור ארגונים גדולים את מגמות העתיד שעשויות
להשפיע על העסק שלכםן בעתיד הנראה לעין.

מסתכלים אחרת

התבוננות בעתיד אינה טריוויאלית, ולכן נקודת המוצא שלנו היא שונה. אנחנו מביניםות שהעולם משובש ולכן אין ברירה, אלא להסתכל עליו אחרת מהשיטות המקובלות.

אנליזה ייחודית

השיטה שלנו מבוססת על התבוננות רבתחומית המאפשרת לנו למפות השפעות עתידיות ואת התחרות העתידית על העסק שלכםן שמקורן בתחומים חדשים.

רק בשבילך

כל תחזית נבנית במיוחד עבורכםן. אנחנו לא מעתיקים מחו״ל ולא מתרגמים לעברית מפרוייקטיים אחרים שנעשו. אנחנו כותבים תחזית עתיד שנתפרת במיוחד עבורכםן. כי כל מה שחשוב לנו זה שתהיו ערוכיםות לעתיד לפני המתחריםות שלכםן.

נגן וידאו

מה ישפיע על העסק שלכםן בעתיד?
אנחנו ניתן לכםן את התשובה.

ננתח את המגמות שישפיעו על העסק שלכםן בשנים הקרובות ונאפשר לכםן להתכונן לשינויים הצפויים בעתיד לפני שהם מגיעים. נעשה שימוש בכלי המחקר שלנו, על מנת לתאר את ההשפעות ומגמות העתיד שישפיעו על הלקוחות שלכםן בעתיד, נתאר לכםן איך התחום שלכםן יראה בעתיד הממש קרוב, ונשרטט עבורכםן את מפת העתיד של הארגון שלכםן.

בואו נדבר